Koud - Reisverslag uit Sankt Margrethen, Zwitserland van Toerclub Keldonk - WaarBenJij.nu Koud - Reisverslag uit Sankt Margrethen, Zwitserland van Toerclub Keldonk - WaarBenJij.nu

Koud

Blijf op de hoogte en volg Toerclub

14 Mei 2019 | Zwitserland, Sankt Margrethen

Dinsdag 14 mei. Vandaag weer een frisse en winderige dag achter de rug. Temperatuur bij start vanmorgen om half negen was 6 graden later op de dag 14 graden maar door de strakke oosten wind voelde het aan als 8 graden. Wel de hele dag zon met nu en dan een wolkje. Uit de wind in de zon steeg de temperatuur op een terrasje aan de Bodensee wel tot 23 graden. Vandaag ook weer bij een fietsenmaker geweest die we onderweg tegen kwamen. Frans had een nieuwe buitenband nodig. Verder werden energierepen en remblokjes ingeslagen. Na 48 km staan Albert en Ans in Altikon waar we weer wat warms eten en drinken. Dat is ons vaste dag ritme, eerste pauze na ongeveer 50 km Albert en Ans gaan dan door naar de camping wij trappen verder en hebben nog een pauze na 100 km op een terrasje. Na 135 km waren we om half vijf op de camping in St Magrethen in Zwitserland. Ook hier veel wind en koud. Tijdens het eten besluiten we om de avond niet bij de camper maar in het restaurantje op de camping door te brengen. En daar zitten we nu lekker bij de kachel aan een heerlijk pilsje.

• 14 Mei 2019 - 16:49

Sanne:

Goed bezig allemaal!! Leuk om te lezen hoe het gaat met jullie. Fijne avond samen en pap; tot over 12 nachtjes slapen. Onze kids tellen het al af wanneer ze opa weer gaan zien. Succes nog en veel plezier!! Groetjes Sanne

• 14 Mei 2019 - 18:04

Familie Van Bakel:

Leuk om te lezen heren en Ans!
    Heel veel plezier en succes nog, maar dat zal wel lukken.
    Dikke knuffel van Anke en Thijs aan opa Ko.

Groetjes Toni Angela Anke en Thijs

• 15 Mei 2019 - 07:08

Ilse:

Ja pap, goed bezig! Goed blijven eten, dan heb je veel energie! Als we niet kunnen appen dan zo maar berichtjes sturen. Ook voor de rest heel veel succes nog. De verhalen zijn mooi om te lezen, leuk geschreven! Ik kijk alweer uit naar de volgende :) Groetjes Ilse

Toerclub

Toertocht naar Rome door 8 renners (Hans Bekkers, Ben van den Bogaard, Ad van den Bogaard, Frans Bukkems, Jos Kuijpers , Ko van Loon, Piet v.d. Tillaer, Ton van Zutphen) van de Keldonkse Toerclub met als begeleiders Albert en Ans vd Linden. Vertrek woensdag 8 mei aankomst in Rome vrijdag 24 mei.

Actief sinds 27 April 2019